Наша Батьківщина-

Там, де море є глибоке,
Де заквітчані Карпати,
Де степи такі широкі,
Що очима не обняти, -
Там є наша Батьківщина -
Україна!

Люблять батьківщину не за те, що вона велика, а за те, що своя.

Патріотизм — це не любов до ідеї, а любов до вітчизни.

 

15 жовтня 2018р  ЗДО  №7  святкував День українського козацтва та Покрови Пресвятої Богородиці!

         З метою виховання патріотичних почуттів, зацікавленості дітей до минулого свого народу, правильного ставлення до своєї історії, педагоги ознайомили дошкільнят ще з однією сторінкою історії славного українського козацтва. Хвилиною мовчання всі присутні вшанували пам'ять героїв України. Відбулася мандрівка в історію давню.

        Вихованці старших груп читали вірші про Покрову, розповідали прислів’я. Веселі та завзяті козачата навчалися «військовій справі». З великим захопленням батьки та всі присутні на святі спостерігали, як майбутні захисники Вітчизни вміло  «осідлали коня», «передавали листа», «вибиралися з полону».  Чудові таночки, віночок українських пісень прикрасили і заворожили гостей свята.

                                                      

                        

Без любові до Батьківщини, готовності примножувати її багатства, оберігати честь і славу, а за необхідності — віддати життя за її свободу і незалежність, людина не може бути громадянином. Патріотизм охоплює емоційно-моральне, дієве ставлення до себе та інших людей, до рідної землі, своєї нації, матеріальних і духовного надбань суспільства. Патріотичні почуття дошкільнят засновуються на їх інтересі до найближчого оточення (сім'ї, батьківського дому, рідного міста, села), яке вони бачать щодня, вважають своїм, рідним, нерозривно пов'язаним з ними. Важливе значення для виховання патріотичних почуттів у дошкільників має приклад дорослих, оскільки вони значно раніше переймають певне емоційно-позитивне ставлення, ніж починають засвоювати знання. Патріотизм як моральна якість має інтегральний зміст. З огляду на це в педагогічній роботі поєднано ознайомлення дітей з явищами суспільного життя, народознавство, засоби мистецтва, практична діяльність дітей (праця, спостереження, ігри, творча діяльність та ін.), національні, державні свята.

У розділі «Дитина і навколишній світ» програми виховання «Українське дошкілля» окреслено завдання ознайомлення дітей з явищами суспільного життя за напрямами, зміст яких поглиблюється у кожній наступній віковій групі. Вже у молодшій групі діти мають знати назву рідного міста (села), а в середній повинні мати певні уявлення про Батьківщину («Батьківщина — це місце, де людина народилась і живе, де народились і живуть її батьки. Вона така ж рідна для людини, як її батьки, тому й називається Батьківщиною. Наша Батьківщина — Україна»). Діти повинні знати, що люди, які мають спільну батьківщину, — це народ, а ті, що народилися і живуть в Україні — український народ. У народі з роду в рід передаються мова, пісні, повага до старших, любов до дітей і рідного дому. Програма передбачає формування у дітей уявлень про історію рідного міста (села), походження його назви і назв вулиць, географічні та історичні пам'яткЛюбов до Вітчизни починається з любові до своєї Малої Батьківщини – місця, де людина народилася. Патріотичне виховання дошкільнят має вирішувати ширше коло завдан. Це не лише виховання любої до рідного дому, сім'ї, дитячого садка, але виховання шанобливого ставлення до людини-трударя та результатів її праці, рідної землі, захисників Вітчизни, державної символіки, традицій держави, загальнонародних свят. Перш ніж людина навчиться трудитися на благо Батьківщини, необхідно навчити її добросовісно виконувати трудові доручення, прищеплювати любов до праці.

Патріотичне почуття за своєю природою багатогранне, воно об’єднує всі сторони особистості: моральну, трудову, розумову, естетичну, а також фізичний розвиток і передбачає вплив на кожну із сторін для отримання єдиного результату. Якщо розглядати патріотизм через поняття „ставлення”, можна виділити декілька напрямків:

1) ставлення до природи рідного краю, рідної країни;

2) ставлення до людей, які живуть в рідній країні;

3) ставлення до моральних цінностей, традицій, звичаїв, культури;

4) ставлення до державного устрою.

Кожен із цих напрямків може стати змістом освітньо-виховної діяльності з дітьми, і кожен внесе свій внесок в соціалізацію особистості дитини за умови врахування особливостей розвитку дітей.

21 лютого – визначено Міжнародним днем рідної мови

Так в Херсонському ясла-садку № 7 21 лютого 2017 року відбулися заходи шанування рідної мови, була проведена розвага для дітей всіх вікових груп «Рідна мова калинова чиста, як роса».

Мета цього заходу поглибити знання історичного надбання нашого народу, розкрити дітям усю красу, поетичність, велич рідної мови. Діти та батьки із задоволенням декламували вірші рідною мовою, виконували національні таночки, знайомили з творчістю українських письменників та оберегами свого народу. Звучали ніжні, теплі слова та мелодії у піснях. На святі панувала урочиста, піднесена, позитивно-емоційна атмосфера і дійство, яке відбувалося, зародило у дошкільнят ще одну краплину любові до рідної мови, України, родини, до Батьківщини. В заході прийняли участь майже 150 дітей та 40 батьків.

Тож нехай материнське українське слово буде для всіх нас оберегом та символом єднання великого народу!

У Херсонському ясла-садку №7 Херсонської міської ради з 01 по 10 лютого 2017 р. пройшов тематичний тиждень «Ми гордість твоя - Україно».

Метою проведення тижня було виховання у дітей любові до рідної країни, природи нашого краю, виховання людяності та моральних якостей.

Завдання Тижня розширити вихованців та батьків пізнання свої витоків, що ми є українці, посіяти в серцях малюків гордість за свою країну, шану та любов до родини.

У рамках Тижня проведено цікаві заняття, бесіди, розваги, вихователі ознайомили дітей з традиціями українського народу, з легендами та міфами про Україну, створили позитивний настрій під час проведення музичних та спортивних розваг. Кульмінацією стало створення слайдової презентації «Моя Батьківщина» в якій взяли участь батьки, вихователі та діти. Також для батьків були розміщені в інформаційних куточках консультації, поповнено цікавими матеріалами папки-пересувки. Також спільна діяльність збагачує дітей пізнання, зміцнює родину, допомагає дітям відчути свою причетність до українського народу, та сприймати себе, як особистість.

Тому в наших планах проводити як змога частіше такі цікаві, корисні для наших дошкільнят Тижні на різні теми, щоб збагачувати їх внутрішній світ.